Доставка і оплата





ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
1. Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9) передбачається право споживача зробити обмін непродовольчого товару належної якості в разі, якщо: товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, ін. Причини.
2. Набутий Товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:
- з моменту придбання Товару пройшло більше 14 календарних днів;
- з моменту покупки Товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у використанні, порушена цілісність упаковки і / або комплектність, відсутні бирки / цінника і т.д.
- товар міститься в переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції);
- покупець відмовляється надати фотоматеріали бракованого і / або несправного на його погляд товару
3. Обміну / поверненню підлягає тільки новий товар, який не був використаний, не має слідів вживання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та у покупця є оригінал документа, який підтверджує покупку відповідного Товару.
4. У разі порушення будь-якого із зазначених пунктів, Адміністрація має право відмовити Покупцеві в обміні / повернення товару.
5. При відмові Покупця від товару Адміністрація повертає йому суму, сплачену Покупцем, за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.