Обмін та ~
Повернення

Закон про захист прав споживачів

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну.

У документі зазначено таке: “Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенню”.

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • Нижня білизна;
  • дитячі товари;
  • інструменти для манікюру та педикюру
  • та інші товари, не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Процедура обміну чи повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) – зателефонуйте нам (контакти на цій сторінці)..

Повернення коштів

Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.

 

 

 

Потрібна допомога?

Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до нас за номером телефону.