Обмін та ~
Повернення
Закон про захист прав споживачів
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну.
У документі зазначено таке: “Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенню”.
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- Нижня білизна;
- дитячі товари;
- інструменти для манікюру та педикюру
- та інші товари, не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Процедура обміну чи повернення товару
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) – зателефонуйте нам (контакти на цій сторінці)..
Повернення коштів
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.
Потрібна допомога?
Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до нас за номером телефону.